Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.
Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
#zostańwdomu #szkoleniaonline
Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.
Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.
Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!
Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.
Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.
Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.
Twój los zależy od Twoich nawyków.
Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.
Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.
W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.
Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.
Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.
Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.
Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.
Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.
Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.
Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.
Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.
Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.
Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.
Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.
Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.
Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.
Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.
Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.
Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.
Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.
Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.
Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.
Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.
Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.
Słowo stało się działaniem
Czyli jak słowa nadają początek i sens naszym decyzjom?
Od wieków wiemy, że słowo ma MOC ale mimo wszystko codzienne życie jakby tuszowało tę prawdę. Szastamy słowami jak popadnie, nie mając świadomości co słowa nam czynią i najbliższym wkoło nas. Zachowujemy się często jak dzieci, które porwały się na pistolety i strzelają dla zabawy, zapominając, że są one prawdziwe.
Walka Dawida z Goliatem
czyli niekończące się podnoszenie zdolności komunikacji interpersonalnej menadżerów – sukcesem w realizacji sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim. Wciąż rosnąca konkurencyjność w firmach, zmiany gospodarcze i rynkowe oraz idący zaraz za tym wzrost technologiczny powoduje, że spoiwem pozwalającym radzić sobie z wyzwaniami jest potrzeba sprawnej komunikacji na poziomie strategicznym oraz operacyjnym. Z drugiej strony przyglądając się z perspektywy trenera, coacha na sytuacje w firmach, jakość współpracy, które przekładają się na liczne nieporozumienia wewnątrz zespołu, między działami, a szczególnie między podwładnym a przełożonym. Te sytuacje zdają się często składać na zjawisko zwane CUDem, że firmy egzystują, osiągają wyniki a nawet śmią marzyć o byciu liderem.
SIŁA UKRYTA W SŁOWACH UZNANIA
Co warto zrobić, aby pracownik czuł się w firmie doceniony?
Docenianie pracownika ma niezwykłą moc w kształtowaniu jego poczucia własnej wartości a w rezultacie wydobywania z niego potencjału, zaangażowania, kreatywności, otwartości a szczególnie dystansu i odpowiedzialności. Docenianie jest jak „karma" im więcej jej dasz pracownikowi tym więcej otrzymasz.
MOTYWACJA - PIERWSZA ZASADA UDANEGO BIZNESU
Każdy udany biznes jest osadzony na wielu filarach takich jak finanse, które zapewniają stałą niezbędną płynność finansową. Marketing, który buduje silną markę, która przyciąga klientów i inwestorów. Dystrybucja, sprzedaż, która pozyskuje nowe rynki oraz kadry i HR, które zapewniają dostarczanie wysokowykwarifikowanych specjalistów gwarantujących realizacje zadań i osiąganie celów. W firmie prowadzone są burzliwe dyskusje między działami o ważności każdego z nich i randze w hierarchii.
Jednak elementem wspólnym łączącym wszystkie komórki jest pierwsza zasada udanego biznesu, bez którego firmom trudno jest dźwignąć ludzi do wytrwałego zaangażowania - MOTYWACJA, każdego pracownika od góry do dołu w strukturze organizacyjnej oraz od lewej do prawej w każdej komórce firmy.
10 powodów, dla których nie powinieneś szkolić swoich pracowników
Co najmniej raz w roku każdy menadżer stoi przed dylematem jak spożytkować i obronić budżet szkoleniowy w firmie na ten rok? Wielu jest takich, którzy głowią się i troją, co by tu zrobić w tym roku z pracownikami? Presja społeczna, nagonka medialna i trendy każą im ich rozwijać i podnosić kompetencje. Ale czy to się tak naprawdę opłaca. Mocno się zastanów, jeśli chcesz być kolejną osobą, która szerzy filozofię wysyłania pracowników na studia podyplomowe, kursy dokształcające, konferencje i SZKOLENIA, te ostatnie realizowane trybem intensywnego warsztatu w duchu coachingu, mogą stać się Twoim koszmarem. Może trzeba zacząć się wystrzegać szkoleń jak ognia!
Negocjacje i instrukcja którą warto analizować
Kupując komputer często można się spotkać z sytuacją, że razem z zakupionym produktem dostarczana jest instrukcja, a nawet dwie instrukcje. Pierwsza na szybki start a druga pozwalająca w pełni opanować możliwości sprzętu. Pierwszej nie sposób użyć a druga nie zawsze jest wyciągana z pudełka. Chyba, że coś idzie nie tak ale i w tym przypadku sprawa jest nie do końca oczywista. Negocjacje są jak kupiony komputer. Instrukcje na szybki start dają nam rodzice, nauczyciele i życie. Potem często zaczynają się schody lub brak satysfakcji z uzyskanych efektów. W takiej sytuacji następuje czas na powrót do pudełka, wyciągnięcia instrukcji, przy czym należy też pamiętać, że tak jak i komputer tak negocjacje poza klasycznymi regułami ciągle ulegają zmianom i potrzebie udoskonalenia. Wszyscy jesteśmy narażeni na awarie i problemy. Poznanie pełnej i aktualnej instrukcji skraca czas, daje większą frajdę oraz pozwala osiągnąć lepszą efektywność z umiejętności jego zastosowania.
moc pełnej świadomości w coachingu
Codzienne życie, coraz szybszy bieg wydarzeń, a do tego pęd i stałe funkcjonowanie w niedoczasie- sprawia, że wielu ludzi staje się „ślepcami" nie dostrzegającymi szans i możliwości.
Wir obowiązków, poranne zmaganie się z rytuałem jak w "Dniu Świra", szybka toaleta, dewagacja co na siebie włożyć, przeklinanie ulicznego ruchu, korków, odwożenie dzieci do przedszkola, szkoły, powoduje, że wchodzimy w schematy, które zaczynają nas nieświadomie przytłaczać i demotywować.
Spirala się nakręca i jak mówi Beniami Zandler "leci w dół". Następnie walka z obowiązkami, ścieranie się z problemami, ukrywanie się pod pancerzem twardego menadżera, super eksperta, specjalisty - sprawiają, że zaczynamy się gubić w dążeniu do realizacji prawdziwego przeznaczenia, które jest nam pisane, tylko z jakiś przyczyn je opóźniamy.
"JAKOŚ" obsługi klienta w polsce NAM ROŚNIE
„Drobiazg nie jest doskonałością, ale doskonałość zależy od drobiazgów." zwykli mawiać profesjonaliści w zakresie obsługi klienta. Według Polskiego Programu Jakości Obsługi, coraz więcej firm, którym zależy na satysfakcji klienta, myśli w tych kategoriach. Polska wciąż należy do krajów, które w tym obszarze kreują nową tożsamość i szlifują standardy. Gościnność i przyjazność pewnie mamy w swojej kulturze, jednocześnie stale uczymy się naturalnego entuzjazmu, rzetelności i szybkiej obsługi klienta.
6 poziomów świadomości w skutecznym dokonywaniu zmian w firmie
Często spotykana sytuacja w firmie. Menadżer chce wpłynąć na swoich pracowników, oczekując lepszej pracy, określonych zachowań, dających konkretne efekty. Pracownik robi co może, aby dobrze mu się pracowało, aby był doceniony i dostać zasłużoną pensje, premię itd. Oczywiście czytając już te dwa zdania, mamy wrażenie, że tych dwóch bohaterów funkcjonuje w dwóch różnych światach. W takiej sytuacji, ten pierwszy, który czuje się mądrzejszy wysyła tego drugiego, według niego głupszego na szkolenie – miejsce, gdzie zwykło się dokonywać metamorfozy. Pracownik, mając poczucie wielkiej niesprawiedliwości (i słusznie), czując się jak zesłaniec, jedzie, z nadzieją, że to się szybko skończy, i że za sam fakt spełnienia polecenia szefa (którego nie rozumie) otrzyma należną mu premię, albo zostanie doceniony.
4 Kluczowe Techniki gwarantujące wzrost wyników sprzedaży
Przez ostatnie kilka lat w sprzedaży, szczególnie sprzedaży B2B zostało dokonanych wiele naturalnych zmian, które wynikają z postępu, świadomości oraz coraz bardziej intensywnej konkurencji. Jeszcze na początku XXI wieku, rzeczą obowiązkową i standardową było klasyczne spotkanie handlowe. Obecnie ten element handlu zaczyna zanikać. Świat handlu zaczyna wiele transakcji sprowadzać do jak najszybszych, krótkich incydentów. Coraz częściej pojawia się element Internetu i telefonu. Jeden z naszych klientów handlujący min. przyprawami 90% transakcji z kluczowymi klientami przeprowadza przez telefon i mailowo, a Menadżer ds. kluczowych klientów z garstka wybranych kluczowych klientów spotyka się raz na rok. Jednym z powodów takiej sytuacji jest fakt, że obie strony klienci i sprzedawcy liczą koszt czasu poświęcane na odbycie spotkania i związane z nim koszty logistyczne. Producenci, dystrybutorzy, hurtownicy nie czują już interesu w organizacji spotkań handlowych poprzedzających dopinanie targu, a jedynie widzą w tym koszty i wzrost ceny.
Szkolenia
Coaching
- On The Job Training
- Coaching sprzedażowy
- Executive coaching
- YouTube - Wojciech Grzybowski o Coachingu
- Coaching na prezent - Voucher - szczegóły pod numerem telefonu 501 104 426
Wojciech Grzybowski
kom. 502 304 567
Siedziba firmy:
ul. Imbirowa 13A
54-066 Wrocław
NIP: 6181595565
biuro@bt.edu.pl



