Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.

Stuart Henderson

Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!

T. Harv Eker

Twój los zależy od Twoich nawyków.

Brian Tracy

Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.

Wiktor Hugo

Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.

Elbert Hubbard

Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.

Brian Tracy

Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.

Elias Canetti

Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.

Brian Tracy

Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.

Brian Tracy

Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.

Brian Tracy

Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.

Brian Tracy

Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.

Goethe

Do wielkich osiągnięć przez wąskie ścieżki.

Wiktor Hugo

Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.

Winston Churchill

Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.

Brian Tracy

Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.

Brian Tracy

Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.

Brian Tracy

Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.

George Bernard Shaw

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.

Zig Ziglar

Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.

Francoise Sagan

Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.

Henry Ford

Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.

Brian Tracy

Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.

T. Harv Eker

Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.

Tristan Bernard

Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.

Brian Tracy

Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.

Harold Taylor

Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.

Margot Fonteyn

Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.

Brian Tracy

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.

Napoleon Hill

Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.

Brian Tracy

Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.

Charles Knight

Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.

Brian Tracy

Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.

Kiyosaki

W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.

Budda

Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.

Brian Tracy

Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.

Jackson Brown

Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.

Brian Tracy

W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.

Brian Tracy

Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.

Oliver Wendell Holmes

Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.

Brian Tracy

Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.

T. Harv Eker

Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.

Brian Tracy

Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.

Frank Bettger

Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.

Richard Carlson

Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.

Sarah Bernhardt

Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.

Lincoln

Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.

William Hazlitt
Jesteś tutaj:

Business Training

> Strefa fana

Negocjacje i instrukcja którą warto analizować

Kupując komputer często można się spotkać z sytuacją, że razem z zakupionym produktem dostarczana jest instrukcja, a nawet dwie instrukcje. Pierwsza na szybki start a druga pozwalająca w pełni opanować możliwości sprzętu. Pierwszej nie sposób użyć a druga nie zawsze jest wyciągana z pudełka. Chyba, że coś idzie nie tak ale i w tym przypadku sprawa jest nie do końca oczywista. Negocjacje są jak kupiony komputer. Instrukcje na szybki start dają nam rodzice, nauczyciele i życie. Potem często zaczynają się schody lub brak satysfakcji z uzyskanych efektów. W takiej sytuacji następuje czas na powrót do pudełka, wyciągnięcia instrukcji, przy czym należy też pamiętać, że tak jak i komputer tak negocjacje poza klasycznymi regułami ciągle ulegają zmianom i potrzebie udoskonalenia. Wszyscy jesteśmy narażeni na awarie i problemy. Poznanie pełnej i aktualnej instrukcji skraca czas, daje większą frajdę oraz pozwala osiągnąć lepszą efektywność z umiejętności jego zastosowania.

Czytaj więcej...

moc pełnej świadomości w coachingu

Codzienne życie, coraz szybszy bieg wydarzeń, a do tego pęd i stałe funkcjonowanie w niedoczasie- sprawia, że wielu ludzi staje się „ślepcami" nie dostrzegającymi szans i możliwości.

Wir obowiązków, poranne zmaganie się z rytuałem jak w "Dniu Świra", szybka toaleta, dewagacja co na siebie włożyć, przeklinanie ulicznego ruchu, korków, odwożenie dzieci do przedszkola, szkoły, powoduje, że wchodzimy w schematy, które zaczynają nas nieświadomie przytłaczać i demotywować.
Spirala się nakręca i jak mówi Beniami Zandler "leci w dół". Następnie walka z obowiązkami, ścieranie się z problemami, ukrywanie się pod pancerzem twardego menadżera, super eksperta, specjalisty - sprawiają, że zaczynamy się gubić w dążeniu do realizacji prawdziwego przeznaczenia, które jest nam pisane, tylko z jakiś przyczyn je opóźniamy.

Czytaj więcej...

"JAKOŚ" obsługi klienta w polsce NAM ROŚNIE

„Drobiazg nie jest doskonałością, ale doskonałość zależy od drobiazgów." zwykli mawiać profesjonaliści w zakresie obsługi klienta. Według Polskiego Programu Jakości Obsługi, coraz więcej firm, którym zależy na satysfakcji klienta, myśli w tych kategoriach. Polska wciąż należy do krajów, które w tym obszarze kreują nową tożsamość i szlifują standardy. Gościnność i przyjazność pewnie mamy w swojej kulturze, jednocześnie stale uczymy się naturalnego entuzjazmu, rzetelności i szybkiej obsługi klienta.

Czytaj więcej...

6 poziomów świadomości w skutecznym dokonywaniu zmian w firmie

Często spotykana sytuacja w firmie. Menadżer chce wpłynąć na swoich pracowników, oczekując lepszej pracy, określonych zachowań, dających konkretne efekty. Pracownik robi co może, aby dobrze mu się pracowało, aby był doceniony i dostać zasłużoną pensje, premię itd. Oczywiście czytając już te dwa zdania, mamy wrażenie, że tych dwóch bohaterów funkcjonuje w dwóch różnych światach. W takiej sytuacji, ten pierwszy, który czuje się mądrzejszy wysyła tego drugiego, według niego głupszego na szkolenie – miejsce, gdzie zwykło się dokonywać metamorfozy. Pracownik, mając poczucie wielkiej niesprawiedliwości (i słusznie), czując się jak zesłaniec, jedzie, z nadzieją, że to się szybko skończy, i że za sam fakt spełnienia polecenia szefa (którego nie rozumie) otrzyma należną mu premię, albo zostanie doceniony.

Czytaj więcej...

4 Kluczowe Techniki gwarantujące wzrost wyników sprzedaży

Przez ostatnie kilka lat w sprzedaży, szczególnie sprzedaży B2B zostało dokonanych wiele naturalnych zmian, które wynikają z postępu, świadomości oraz coraz bardziej intensywnej konkurencji. Jeszcze na początku XXI wieku, rzeczą obowiązkową i standardową było klasyczne spotkanie handlowe. Obecnie ten element handlu zaczyna zanikać. Świat handlu zaczyna wiele transakcji sprowadzać do jak najszybszych, krótkich incydentów. Coraz częściej pojawia się element Internetu i telefonu. Jeden z naszych klientów handlujący min. przyprawami 90% transakcji z kluczowymi klientami przeprowadza przez telefon i mailowo, a Menadżer ds. kluczowych klientów z garstka wybranych kluczowych klientów spotyka się raz na rok. Jednym z powodów takiej sytuacji jest fakt, że obie strony klienci i sprzedawcy liczą koszt czasu poświęcane na odbycie spotkania i związane z nim koszty logistyczne. Producenci, dystrybutorzy, hurtownicy nie czują już interesu w organizacji spotkań handlowych poprzedzających dopinanie targu, a jedynie widzą w tym koszty i wzrost ceny.

Czytaj więcej...

Pierwsze kroki z Coachem twoich sukcesów

W latach 70-tych Timothy Gallway dał początek popularyzacji nowej i skutecznej metody rozwoju potencjału w biznesie. W swojej książce "Tenis: wewnętrzna gra" ("The Inner Game of Tennis") wskazuje na najlepsze metody poprawy wyników i osiągania lepszej efektywności poprzez pracę z osobowością zawodnika. Obecnie te praktyki z dużym powodzeniem przenosi się na grunt biznesu. Przyglądając się najlepszym sportowcom dostrzegamy, że ogromny obszar wpływu na wynik i sukces mają wewnętrzne myśli, sposób odbierania sukcesów i porażek. Okazuje się, że ludzie o ogromnym potencjale zawodowym oraz kompetencjach mają spory problem z pokierowaniem własnych myśli we właściwym kierunku, uzyskując dodatkową motywację i podejmując odważniej właściwe decyzje. Efektem prowadzenia coachingu w biznesie jest wzmocnienie naturalnego potencjału, rozwój efektywności osobistej oraz zawodowej i pokonanie takich przeciwników jak: nerwowość, dekoncentracja, brak wiary w siebie oraz innych ograniczeń i słabości.

Rozpoczynając swoją nową przygodę, osiągania celów życiowych i zawodowych, zaproś swojego coacha na pierwsze spotkanie. Poniżej kilka wskazówek, które pozwolą Ci zrobić pierwsze kroki.

Czytaj więcej...

Dopiąć targu w dobrym stylu

1. Dopiąć targu w dobrym stylu
Styl, który gwarantuje sukces w negocjacjach sprzedażowych, to postawa i zestaw zachowań, do których dochodzi się po doświadczeniach często mających smak porażek. Dobierając odpowiedni styl do swoich negocjacji, musisz wzmacniać w sobie odwagę na każde doświadczenie. Brian Tracy mówi, że odwaga jest kluczową cechą liderów. Według mnie sprawdza się to doskonale do liderów negocjacji w sprzedaży.

 

Czytaj więcej...

10 powodów dla których warto się śmiać podczas szkoleń i warsztatów

1. Ćwiczysz 240 z 640 wszystkich mięśni ciała siedząc przez cały dzień na sali szkoleniowej.

To niczym dobrze spędzony dzień na siłowni lub treningu, który wpływa na Twoją kondycję.
2. Masz lepszą przemianę materii, poprzez ruch przepony i zwiększone ciśnienie we krwi, a to powoduje, że nie czujesz się ociążały/a.

Masz większy apetyt i energię do życia.

Czytaj więcej...

Sfrustrowany menadżer

...odpowiadając na pytanie sfrustrowanego menadżera: Jak zmienić swoją firmę i szefa, który razem z nią za chwilę rozbije się lub ulegnie zagładzie?

Czytaj więcej...

Lobbing w małym mieście

Lobbying nadal w Polsce kojarzy się źle. Od czasów Marka Dochnala pierwszą konotacją jaka pojawia się przy tym haśle jest korupcja. Nie ma na to wpływu ani działająca ustawa lobbingowa, ani nasza obecność w Unii Europejskiej, gdzie przecież w strukturach Parlamentu Europejskiego pracuje tysiące lobbystów otwarcie wspierających różne grupy interesu. Widać nasi ministrowie, posłowie i senatorowie nie dorośli jeszcze do nowoczesnej demokracji, opierającej się m.in. na otwartej kooperacji również ze środowiskami biznesowymi.

Czytaj więcej...

business training | metody szkoleniowe | biblioteka szkoleń | trenerzy | strefa fana | referencje | galeria | kontakt

ul. Imbirowa 13a | 54-066 Wrocław | tel. 501 10 44 26 | tel. 502 30 45 67 | NIP 618 159 55 65 |

Copyright © 2009-2013 Business Training. Realizacja ErNEt - strony internetowe Wrocław.