Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.

George Bernard Shaw

Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.

Brian Tracy

Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.

Francoise Sagan

Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.

Richard Carlson

Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.

Brian Tracy

Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.

Sarah Bernhardt

Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.

Kiyosaki

Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.

Goethe

W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.

Budda

Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.

Brian Tracy

Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.

Tristan Bernard

Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.

Harold Taylor

Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.

Brian Tracy

Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.

Frank Bettger

Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.

Brian Tracy

Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.

Oliver Wendell Holmes

Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.

Stuart Henderson

Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.

T. Harv Eker

Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.

Brian Tracy

Do wielkich osiągnięć przez wąskie ścieżki.

Wiktor Hugo

Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.

Elias Canetti

Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.

Brian Tracy

Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.

Brian Tracy

Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.

Jackson Brown

Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!

T. Harv Eker

Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.

Brian Tracy

Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.

Lincoln

Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.

Charles Knight

Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.

Winston Churchill

W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.

Brian Tracy

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.

Napoleon Hill

Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.

Elbert Hubbard

Twój los zależy od Twoich nawyków.

Brian Tracy

Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.

Brian Tracy

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.

Zig Ziglar

Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.

Brian Tracy

Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.

Brian Tracy

Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.

T. Harv Eker

Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.

Brian Tracy

Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.

Wiktor Hugo

Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.

William Hazlitt

Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.

Brian Tracy

Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.

Brian Tracy

Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.

Brian Tracy

Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.

Margot Fonteyn

Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.

Brian Tracy

Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.

Henry Ford

Artykuły

Nowoczesny model obsługi klienta

Jesteś tutaj:

Business Training

>

Biblioteka Szkoleń

> Nowoczesny model obsługi klienta

Tytuł szkolenia: Nowoczesny model obsługi klienta
Czas realizacji: 8 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta, zarządu, personalny, produkcji
Szkolenie dla: handlowców, menadżerów, trenerów, finansistów 

 

W związku z zainteresowaniem szkoleniami otwartymi, tak na dobry początek roku 2018 organizujemy grupę szkoleniową którą poprowadzi trener, coach Wojciech Grzybowski

Termin szkolenia 27 luty 2018 r, Wrocław ul. Stabłowicka

Szkolenie pt.: "Nowoczesny model sprzedaży"

Czas realizacji: 8 h dydaktycznych, godziny szkolenia 8:30-17.00

Koszt inwestycji dla 1 osoby to 760 zł netto lub w wersji z działaniami wzmacniajacymi w formie 2 godzinnego indywidualnego coachingu przez scype w cenie 960 zł  netto.

 

Model SPIN to transformacja standardowego podejścia do klienta i zmiana ścieżki sprzedaży od badania potrzeb do finalizacji na dialog oparty na partnerstwie, naturalności, uważności oraz emocjach klienta. Model SPIN wzmacnia relacje z klientem poprzez świadomą komunikację oraz buduje zaangażowanie klienta do dokonania zakupu.

 

Celem szkolenia jest: 

  • Wypracowanie różnic między standardowym procesem sprzedaży a modelem SPIN.
  • Zmiana przekonań ograniczających o kliencie, sprzedaży i komunikacji z klientem.
  • Nabycie umiejętności prowadzenia spotkania z klientem przy wykorzystaniu modelu SPIN 
  • Poznanie kluczowych założeń, które budują zaufanie klienta, angażują go w proces zakupowy i wywołują efekt podjęcia ostatecznej decyzji.
  • Zbudowanie świadomości roli emocji w procesie zakupowymi i nabycie umiejętności kreowanie emocji wspierających sprzedaż.

 

Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli jak:

• przeprowadzić rozmowę według modelu SPIN,

• zadawać pytania i budować naturalną, swobodną rozmowę z klientem ukierunkowaną na finał zakupowy,

• reagować na opór, wątpliwości i negatywne emocje klienta,

• wizualizować i wzmacniać atrybuty oraz wartość oferty, pracować z ceną i wartością oferty 

 

MODUŁ I: Postawa i przekonania wzmacniające i ograniczające efektywność sprzedażową.

  • Stary a nowy model sprzedaży SPIN
  • Potrzeby klientów, rynku i sprzedawców na przestrzeni lat 90, XXI wieku i trendy na przyszłość
  • Rola sprzedawcy - czynniki sukcesu w sprzedaży na rynku o wzmożonej konkurencyjności

MODUŁ II. Model SPIN

  • Komunikacja z klientem - najważniejsze założenia budujące zaufanie, zaangażowanie i relacje z klientem
  • Zadawanie pytań modelem LEJKA

Wyższy poziom pytań według modelu SPIN

  • Praca na problemie vs praca na potrzebach
  • Zasady towarzyszące prowadzeniu rozmowy z klientem w tym zasada POCO
  • Mapowanie motywów wpływających na decyzje o zakupie

 

MODUŁ III. Emocje - kluczowy czynnik oddziaływania na decyzje.

  • ABC o emocjach klienta - dlaczego warto je znać?
  • Jak kreować i oddziaływać na emocje?
  • Emocje podczas dylematów, watpliwości, zastrzeżeń
  • Modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.

 

MODUŁ IV. Cena a wartość - jak rozmawiać o kosztach inwestycji klienta.

  • 10 metod rozmowy o cenie
  • Pokazywanie wartości i korzyści oferty
  • Rozmowa o cenie oferty okazją do dopięcia targu

 

W cenie warsztatu:

certyfikat ukończenia szkolenia

materiały szkoleniowe

obiad 

kawa, herbata w czasie szkolenia

 

Oczywiście wystawiamy fakturę.

 

Zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu: 501 104 426

Agnieszka Grzybowska

Koordynator organizaci szkoleń

 

Fragment szkolenia prowadzonego przez Wojciecha Grzybowskiego:

https://www.youtube.com/watch?v=z7AJtxWl_2w

 

 

 

 

 

 

business training | metody szkoleniowe | biblioteka szkoleń | trenerzy | strefa fana | referencje | galeria | kontakt

ul. Imbirowa 13a | 54-066 Wrocław | tel. 501 10 44 26 | tel. 502 30 45 67 | NIP 618 159 55 65 |

Copyright © 2009-2013 Business Training. Realizacja ErNEt - strony internetowe Wrocław.