Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.

Stuart Henderson

Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.

Brian Tracy

Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.

Brian Tracy

Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.

Elias Canetti

Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.

Elbert Hubbard

Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.

T. Harv Eker

Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.

Oliver Wendell Holmes

W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.

Budda

Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.

Frank Bettger

Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.

Kiyosaki

Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.

Tristan Bernard

Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.

Margot Fonteyn

Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.

Brian Tracy

Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!

T. Harv Eker

Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.

Jackson Brown

Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.

Henry Ford

Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.

Richard Carlson

Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.

Brian Tracy

Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.

Winston Churchill

Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.

Brian Tracy

Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.

Brian Tracy

Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.

Brian Tracy

Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.

Sarah Bernhardt

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.

Zig Ziglar

Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.

Brian Tracy

Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.

Charles Knight

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.

Napoleon Hill

W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.

Brian Tracy

Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.

Brian Tracy

Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.

Goethe

Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.

Brian Tracy

Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.

Brian Tracy

Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.

T. Harv Eker

Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.

Brian Tracy

Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.

Brian Tracy

Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.

Brian Tracy

Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.

George Bernard Shaw

Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.

Harold Taylor

Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.

Brian Tracy

Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.

Brian Tracy

Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.

Francoise Sagan

Do wielkich osiągnięć przez wąskie ścieżki.

Wiktor Hugo

Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.

Lincoln

Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.

Wiktor Hugo

Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.

William Hazlitt

Twój los zależy od Twoich nawyków.

Brian Tracy

Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.

Brian Tracy

Warsztaty sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych

Jesteś tutaj:

Business Training

>

Biblioteka Szkoleń

> Warsztaty sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych

Tytuł szkolenia: WARSZTAT SPRZEDAŻOWY DLA PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH
Czas realizacji: 16 – 32 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta

Szkolenie dla: handlowców, menadżerów

Natura dała nam dwoje oczu, dwoje uszu, ale tylko jeden język po to, abyśmy więcej patrzyli i słuchali, niż mówili.

Sokrates

Intensywny rozwój rynku sprzedaży, wzmożona konkurencyjność i przesłanki kryzysu na rynku zmuszają do podejmowania działań związanych ciągłym udoskonalaniem warsztatu handlowego, pozwalającego osiągnąć wzrost efektów handlowych, utrzymać marżę i uzyskać efekt sprzedaży z zyskiem. Nowoczesna sprzedaż jest następstwem zmiany podejścia handlowego z modelu transakcyjnego skupionego tylko na optymalizacji efektów handlowych, na model ukierunkowany na stałe zjednywanie klienta, poprzez większą czułość na jego sytuacje i wspólne wypracowywanie unikatowej przewagi konkurencyjnej. Brak działań handlowców w tym kierunku mocno zakłóca pozycje firmy na rynku i jej postrzeganie przez klientów. To szkolenie, poza treningiem umiejętności perswazyjnych, to również warsztat prowadzenia długofalowego dialogu handlowego z kierownikami sklepów, właścicielami i osobami odpowiedzialnymi za zaopatrzenie.
Korzyści dla uczestnika po szkoleniu:

  • OKREŚLĄ własny, dominujący styl komunikacji z klientem,
  • Nauczą się DOBIERAĆ odpowiedni styl w zależności od typu klienta i jego metaprogramu,
  • UŚWIADOMIĄ sobie ważne aspekty sprzedaży i negocjacji zwiększających skuteczność i zapobiegających porażkom,
  • BĘDĄ znać reguły wpływu społecznego oraz meta-programy swoich klientów,
  • SKONFRONTUJĄ własne praktyki sprzedażowe,
  • WZMOCNIĄ własną postawę pewnego siebie przedstawiciela handlowego, który działa na dwóch płaszczyznach EMPATII czułości na potrzeby klienta i AMBICJI w osiąganiu założonych celów handlowych,
  • Będą potrafić wykorzystać REGUŁY WPŁYWU SPOŁECZNEGO w prowadzeniu rozmów HANDLOWYCH,
  • ROZPOZNAWAĆ SUBIEKTYWNY ŚWIAT swoich klientów i dostosowywać formę prezentowania oferty do nich.
  • korzystać z narzędzia typu MAPA SYTUACJI i GENERATOR KORZYŚCI zwiększających motywację klienta do dokonywania większych zamówień

Program szkolenia

MODUŁ I: ALCHEMIA KONTAKTU Z KLIENTEM

  • Postawa lidera nowoczesnego sprzedawcy - doradcy. Teoria Douglasa McGregora
  • 5 stylów sprzedażowych - diagnoza
  • Budowanie kontaktu psychologicznego z klientem, fundamentem pozytywnego wpływu na rezultaty rozmowy handlowej
  • Tworzenie zaufania i zjednywania sobie klientów w 5 krokach
  • Metody pozyskiwania klienta na rynku nasyconym a efekt „WOW”
  • Czynniki sukcesu w rozmowie z klientem

MODUŁ II: SZTUKA REGUŁ WPŁYWU SPOŁECZNEGO

  • 6 zasad zanim zrozumiesz reguły wpływu społecznego
  • Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
  • Budowanie relacji biznesowych a reguła wzajemności
  • Bezpieczna czy niebezpieczna konsekwencja czyli wszystko o „stopie w usta”
  • Społeczny dowód słuszności i technika obiektywnej słuszności
  • Handel oparty jest na sympatii i efekcie lubienia – prawda, czy fałsz?
  • Zasada niedostępności i sztuka zwiększania popytu

MODUŁ III: WYSOKA SPRAWNOŚC DIALOGU HANDLOWEGO Z KLIENTEM

  • Teoria budowy mózgu podstawą do zrozumienia zasad perswazji
  • Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych) – tworzenie MAPY SYTUACJI U KLIENTA
  • Alchemia prezentacji sprzedażowej zwiększającej siłę produktu – trening korzystania z narzędzia typu GENERATOR KORZYŚCI
  • Metaprogramy, typy osobowości i ich reakcje emocjonalne w sytuacjach trudnych.
  • Metaprogram podobieństwa i różnice – trybem wyboru klienta
  • Metaprogram autorytet wewnętrzny i zewnętrzny – trybem podejmowanych decyzji
  • Metaprogram dążenie i unikanie – trybem motywacji do działania

Metody pracy:

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy w otwartym klimacie z poczuciem humoru, z przewagą ćwiczeń interaktywnych, indywidualnych i grupowych, nakłaniających do refleksji oraz stałego podnoszenia sprawności handlowej
  • Trener pracuje na realnych sytuacjach z życia. Uczestnicy odnoszą się do własnych doświadczeń i konfrontują je z najlepszymi technikami.
  • Trener wykorzystuje nowoczesne metody szkoleniowe: ćwiczenia indywidualne i grupowe, analizy przypadków, symulacje - „role – play”, oparte na odgrywaniu zaaranżowanych sytuacji handlowych a następnie ich omawianiu, uczestnicy wypełniają min. kwestionariusz dotyczący autoanalizy dominującego stylu sprzedaży oraz własnego typu osobowości, dyskusja moderowana przy wsparciu mediów flipchart, prezentacja multimedialna, mini wykład.
  • Dodatkowo zaprezentowane będą urywki filmów, mające charakter inspiracji i pobudzenia do dyskusji

business training | metody szkoleniowe | biblioteka szkoleń | trenerzy | strefa fana | referencje | galeria | kontakt

ul. Imbirowa 13a | 54-066 Wrocław | tel. 501 10 44 26 | tel. 502 30 45 67 | NIP 618 159 55 65 |

Copyright © 2009-2013 Business Training. Realizacja ErNEt - strony internetowe Wrocław.