Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.
Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.
Twój los zależy od Twoich nawyków.
Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.
Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.
Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!
Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.
Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.
Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.
Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.
Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.
W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.
Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.
Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.
Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.
Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.
Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.
Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.
Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.
#zostańwdomu #szkoleniaonline
Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.
Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.
W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.
Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.
Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.
Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.
Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.
Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.
Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.
Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.
Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.
Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.
Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.
Techniki sprzedaży
Tytuł szkolenia: Techniki sprzedaży- efektywny proces sprzedaży doradczej
Czas realizacji: 16 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta
Szkolenie dla: handlowców, menadżerów
„Prawdziwą sztuką sprzedaży jest udzielać klientom odpowiedzi na pytania, których wcale nie zadali"
(Maciej Kielan)
Celem szkolenia jest przeanalizowanie procesu sprzedaży oraz pogłębienie wiedzy z zakresy technik efektywnej sprzedaży.
Dzięki przekazanej wiedzy oraz warsztatowej formie szkolenia uczestnicy, którzy wezmą w nim udział:
• rozwiną umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb.
• udoskonalą zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej.
• poznają techniki profesjonalnej prezentacji handlowej.
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli jak:
• przeprowadzić Klienta przez kolejne etapy procesu sprzedaży,
• uzyskać informacje istotne ze względu na wynik sprzedaży,
• zadawać trafne pytania na każdym etapie procesu sprzedaży,
• tworzyć skuteczne argumenty sprzedażowe,
• prezentować ofertę językiem korzyści,
• sprawnie radzić sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta,
• skutecznie zamykać proces sprzedaż i pozyskiwać kolejnych Klientów
1. Nawiązanie kontaktu z Klientem i zdobywanie zaufania Klienta - elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament końcowego porozumienia.
• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji
• Pierwsze wrażenie czyli dokonywanie podświadomej pierwszej oceny
• Komunikacja niewerbalna czyli co mówi nasze ciało
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.
2. Analiza potrzeb klienta – droga do szybkiego zamknięcia sprzedaży.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta
• Rzeczywiste potrzeby a potrzeby emocjonalne Klienta – rozpoznawanie powodów zakupu
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
3. Prezentacja oferty.
• Modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta
• Język korzyści w prezentacji oferty – jak sprzedawać korzyści a nie właściwości produktu
• Dobór korzyści do określonego typu klienta - odpowiedź na oczekiwania
4. Radzenie sobie z obiekcjami Klienta.
• Obiekcje Klienta – czy należy się ich bać?
• Modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
5. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.
• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.
Autor: Beata Bocian
Szkolenia
Coaching
- On The Job Training
- Coaching sprzedażowy
- Executive coaching
- YouTube - Wojciech Grzybowski o Coachingu
- Coaching na prezent - Voucher - szczegóły pod numerem telefonu 501 104 426
Wojciech Grzybowski
kom. 502 304 567
Siedziba firmy:
ul. Imbirowa 13A
54-066 Wrocław
NIP: 6181595565
biuro@bt.edu.pl



