Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.

Brian Tracy

Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.

Brian Tracy

Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.

Frank Bettger

Do wielkich osiągnięć przez wąskie ścieżki.

Wiktor Hugo

Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.

Brian Tracy

Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.

Brian Tracy

Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.

Brian Tracy

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.

Zig Ziglar

Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.

Brian Tracy

Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.

Richard Carlson

Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.

Brian Tracy

Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.

Elbert Hubbard

Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.

Elias Canetti

Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.

Brian Tracy

Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.

Brian Tracy

Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.

Brian Tracy

Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.

Brian Tracy

Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.

Lincoln

Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.

Harold Taylor

Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.

George Bernard Shaw

Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.

Brian Tracy

Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!

T. Harv Eker

Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.

Brian Tracy

Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.

Goethe

Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.

Charles Knight

Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.

Brian Tracy

Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.

Brian Tracy

Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.

Sarah Bernhardt

Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.

T. Harv Eker

Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.

Kiyosaki

Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.

William Hazlitt

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.

Napoleon Hill

Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.

T. Harv Eker

Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.

Henry Ford

Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.

Wiktor Hugo

Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.

Tristan Bernard

Twój los zależy od Twoich nawyków.

Brian Tracy

Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.

Brian Tracy

W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.

Budda

W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.

Brian Tracy

Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.

Francoise Sagan

Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.

Winston Churchill

Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.

Brian Tracy

Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.

Jackson Brown

Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.

Oliver Wendell Holmes

Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.

Margot Fonteyn

Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.

Stuart Henderson

Prosprzedażowa obsługa klienta

Jesteś tutaj:

Business Training

>

Biblioteka Szkoleń

> Prosprzedażowa obsługa klienta

Tytuł szkolenia: PROSPRZEDAŻOWA OBSŁUGA KLIENTA
Czas realizacji: 16 h dydaktycznych

Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta

Szkolenie dla: handlowców, menadżerów

Drobiazg nie jest doskonałością, ale doskonałość składa się z drobiazgów.

Intensywny rozwój rynku, wzmożona konkurencyjność i przesłanki kryzysu na rynku zmuszają do podejmowania działań związanych ciągłym udoskonalaniem warsztatu profesjonalnej obsługi klienta, pozwalającego osiągnąć wzrost efektów handlowych, utrzymać marżę i uzyskać efekt sprzedaży z zyskiem. Nowoczesna obsługa klienta jest następstwem zmiany podejścia handlowego z modelu transakcyjnego skupionego tylko na optymalizacji efektów handlowych, na model ukierunkowany na stałe zjednywanie klienta, poprzez większą czułość na jego sytuacje i wspólne wypracowywanie unikatowej przewagi konkurencyjnej. Brak działań handlowców w tym kierunku mocno zakłóca pozycje firmy na rynku i jej postrzeganie przez klientów. To szkolenie pozwoli uczulić specjalistów ds. obsługi klienta firmy na drobiazgi, które czynią jej ofertę handlową silną i dostosowaną do klienta.

Korzyści dla uczestnika po szkoleniu:

  • PEŁNE POZNANIE specyfiki obsługi doradczej
  • Określenie PSYCHOLOGII ZACHOWAŃ KLIENTA
  • Wzmocnienie KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH,
  • NABYCIE UMIEJĘTNOŚCI prowadzenia dialogu doradczego z klientem, ukierunkowanego na analizę jego sytuacji oraz TWORZENIA MAPY POTRZEB I PROBLEMÓW
  • Będzie znał sekwencje pytań według METODY KLINA
  • PROWADZENIE CIEKAWYCH PREZENTACJI rozwiązań dla klienta wynikających z oferty korzystając z GENERATORA KORZYŚCI
  • WYPRACOWANIE strategii SPRZEDAŻY I OBRONY CENY

Uczestnik będzie znał:

  • Koncepcję Mapy Sytuacji klienta
  • Sekwencję pytań: Problem – Konsekwencja – Rozwiązanie
  • Różnicę między Unikalną Cechą Produktu a Unikalną Propozycją Sprzedaży
  • Typowe zachowania psychologii klienta
  • model postępowania przy sprzedaży i obronie ceny
  • zasady negocjacyjne w obsłudze klienta

Program szkolenia

MODUŁ I: ALCHEMIA KONTAKTU WERBALNEGO W SPRZEDAŻY

  • 7 nawyków skutecznej sprzedaży - wprowadzenie
  • 5 stylów obsługi klienta – diagnoza
  • Znaczenie relacji i kontaktu psychologicznego z klientem
  • Budowanie kontaktu z klientem w duchu zaufania w 5 krokach, fundamentem pozytywnego wpływu na rezultaty rozmowy handlowej – trening z casami
  • Typowe zachowania psychologii klienta
  • Czynniki prowadzenia sprzedaży w zależności od typologii zachowań klienta

MODUŁ II: SPRZEDAŻ TRANSAKCYJNA A SPRZEDAŻ DORADCZA

  • Sprzedaż doradcza a sprzedaż transakcyjna
  • Mapa Problemów narzędziem analizy sytuacji klientów
  • Unikalna propozycja sprzedaży a unikalne cechy oferty – dlaczego ważna jest różnica
  • Sekwencja PKR kluczem do prowadzenia dialogu z klientem
  • Motywacja kupującego – co wpływa na decyzje klienta poza cena
  • Zasada 3 pytań, kluczem na dobicie targu

MODUŁ III: SPRZEDAŻ CENY

  • Strategie sprzedaży ceny min. śmieszne kwoty, porównania, prewencja
  • Generator korzyści techniką wzmacniająca sprzedaż ceny
  • 4 reguły w negocjacjach cenowych
  • Zasady dawania rabatów i obniżania ceny
  • Obawy i obiekcje w trakcie sprzedaży ceny – jak sobie poradzić?

Metody pracy:

  • Szkolenie ma charakter warsztatowy w otwartym klimacie z poczuciem humoru, z przewagą ćwiczeń interaktywnych, indywidualnych i grupowych nakłaniających do refleksji i aktywnego udziału,
  • Trener pracuje na realnych sytuacjach z życia zawodowego w handlu. Uczestnicy odnosić się będą do własnych doświadczeń.
  • Trener wykorzystuje następujące metody szkoleniowe: ćwiczenia indywidualne i grupowe, analizy przypadków, symulacje - „role – play", oparte na odgrywaniu zaaranżowanych sytuacji handlowych a następnie ich omawianiu, kwestionariusz autodiagnozy dotyczący stylów kontaktu z klientem, dyskusja moderowana przy wsparciu mediów flipchart, prezentacja multimedialna, mini wykład.
  • Dodatkowo zaprezentowane będą urywki filmów, mające charakter inspiracji i pobudzenia do dyskusji
  • Rekomendujemy małe grupy do 10 – 12 osób to pozwoli uzyskać efekt faktycznego treningu każdego uczestnika w poszczególnych scenkach i ćwiczeniach.

business training | metody szkoleniowe | biblioteka szkoleń | trenerzy | strefa fana | referencje | galeria | kontakt

ul. Imbirowa 13a | 54-066 Wrocław | tel. 501 10 44 26 | tel. 502 30 45 67 | NIP 618 159 55 65 |

Copyright © 2009-2013 Business Training. Realizacja ErNEt - strony internetowe Wrocław.