Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.
W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.
Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.
Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.
Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.
Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.
Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.
Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Twój los zależy od Twoich nawyków.
Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.
Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.
Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.
Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.
#zostańwdomu #szkoleniaonline
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.
Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.
Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.
Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.
Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.
Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.
Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.
Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.
Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!
W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.
Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.
Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.
Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.
Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.
Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.
Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.
Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.
Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.
Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.
Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.
Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.
Komunikacja w zespole
Tytuł szkolenia: Komunikacja w zespole
Czas realizacji: 16 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta, zarządu, personalny, produkcji
Szkolenie dla: handlowców, menadżerów, trenerów, finansistów
Współpraca...
To Efekt Synergii?
Czy też konflikty, trudność w relacjach i komunikacji?
Wyzwaniem we współpracy jest fakt, że gdy zaczyna się interakcja, to zaczynają się też trudności - jak przekonać do swoich racji/ jak siebie przekonać do racji innych? Jak zareagować na rodzący się konflikt? Jak nie popaść w konflikt z innymi? Jak dyskutować w grupie, zespole roboczym...
Na te i inne pytania w sposób PRAKTYCZNY odpowiada to szkolenie. Dostarczamy narzędzi do radzenia sobie z wyzwaniami, które rodzą się we wzajemnej współpracy. Jednym słowem doprowadzamy do sytuacji, gdy współpraca zaczyna oznaczać już tylko jedno:
Współpraca...
To Efekt Synergii!
Cele szkolenia:
• Praktyczny trening umiejętności: doskonalenie umiejętności radzenia sobie z konfliktem, zarówno w sytuacji, gdy jesteśmy jedynie jego obserwatorem, jak i w tych, gdy stajemy się stroną konfliktu
• Poprawa codziennej komunikacji na linii przełożony-pracownik oraz pomiędzy współpracownikami w swoim dziale czy w zespole roboczym
• Doskonalenie umiejętności wywierania wpływu poprzez stosowną argumentację i perswazję
• Opanowanie technik asertywnego reagowania w tzw. sytuacjach „trudnych", związanych z presją czasu, nawarstwieniem zadań, „trudnymi" rozmówcami, odmową, stresem
• Wzmocnienie własnej motywacji oraz osobistej skuteczności
MODUŁ I: KOMUNIKACJA W ZESPOLE – EFEKTYWNE PRAKTYKI KOMUNIKACYJNE SPRZYJAJĄCE BUDOWANIU RELACJI
• Cechy efektywnego zespołu - czynniki zwiększające i zmniejszające spójność
• O barierach komunikacyjnych i mitach o komunikowaniu się
• „Język konfliktu" i „język kontaktu", czyli jak świadomie kreować nastawienie rozmówcy
• Komunikacja na forum grupy
• Syndrom „myślenia grupowego" i zasady efektywnej dyskusji grupowej
MODUŁ II: KONFLIKTY I NIEPOROZUMIENIA W ŚRODOWISKU PRACY I NIE TYLKO
• Przeciwdziałanie konfliktom. Czynniki generujące i eskalujące konflikt
• Fazy rozwoju konfliktu
• „Czapa" konfliktu, czyli jakich konfliktów nie można rozwiązać?
• Przydatne narzędzia komunikacyjne: komunikat JA, informacja zwrotna, dostrajanie sposobu przekazu
• Modele rozwiązywania konfliktów
• Ja jako strona konfliktu: ćwiczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu
• Ja jako bezstronne wsparcie dla innych/współpracowników/podwładnych w rozwiązywaniu konfliktu: ćwiczenie rozmowy facylitacyjno – mediacyjnej
MODUŁ III: SZTUKA PERSWAZJI I PRZEKONYWANIA - BUDOWANIE DOBREJ ARGUMENTACJI Z JEDNOCZESNYM UTRZYMYWANIEM RELACJI
• Schemat prowadzenia rozmowy o problemie - 3 kroki
• Sztuka perswazji, czyli etyczne techniki wywierania wpływu na ludzi
• Jak formułować prośby skutecznie?
MODUŁ IV: KOMUNIKACJA W SYTUACJACH TRUDNYCH I KRYZYSOWYCH
• Indywidualna asertywność – do czego mam prawo
• Prezentacja własnego zdania w sposób nieurażający rozmówcy
• Zasady wyrażania asertywnych opinii i reagowanie na krytykę
• Stawianie granic
MODUŁ V: AUTOMOTYWACJA, CZYLI JAK MOTYWOWAĆ SIEBIE - ELEMENTY NIEZBĘDNE DO EFEKTYWNEJ PRACY WŁASNEJ I WSPÓŁPRACY Z INNYMI
• Jak motywować samego siebie?
• „Mordercy zaangażowania", czyli jak nie demotywować siebie?
• 7 zasad skutecznego działania wg S. Covey'a
Metody pracy:
• Szkolenie ma charakter warsztatowy w otwartym klimacie z poczuciem humoru, z przewagą ćwiczeń interaktywnych, indywidualnych i grupowych, nakłaniających do refleksji oraz aktywnego udziału
• Trener pracuje na realnych sytuacjach z życia zawodowego w biznesie. Uczestnicy odnoszą się do własnych doświadczeń.
• Trener wykorzystuje nowoczesne metody szkoleniowe: ćwiczenia indywidualne i grupowe, analizy przypadków, symulacje - „role – play", oparte na odgrywaniu zaaranżowanych sytuacji biznesowych a następnie ich omawianiu, kwestionariusz dotyczący ról M. Balbina pełnionych w zespole, dyskusja moderowana przy wsparciu mediów flipchart, prezentacja multimedialna, mini wykład.
• Dodatkowo zaprezentowane będą urywki filmów, mające charakter inspiracji i pobudzenia do dyskusji
Szkolenia
Coaching
- On The Job Training
- Coaching sprzedażowy
- Executive coaching
- YouTube - Wojciech Grzybowski o Coachingu
- Coaching na prezent - Voucher - szczegóły pod numerem telefonu 501 104 426
Wojciech Grzybowski
kom. 502 304 567
Siedziba firmy:
ul. Imbirowa 13A
54-066 Wrocław
NIP: 6181595565
biuro@bt.edu.pl



