Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.
Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.
Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.
Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.
Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.
Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.
Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.
W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.
Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.
Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.
Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.
Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.
Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.
Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.
Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.
Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.
Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
#zostańwdomu #szkoleniaonline
Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.
Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.
Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!
Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.
Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.
Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.
Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.
Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.
Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.
Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.
Twój los zależy od Twoich nawyków.
Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.
Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.
Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.
Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.
Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.
Komunikacja w zespole
Tytuł szkolenia: Komunikacja w zespole
Czas realizacji: 16 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta, zarządu, personalny, produkcji
Szkolenie dla: handlowców, menadżerów, trenerów, finansistów
Współpraca...
To Efekt Synergii?
Czy też konflikty, trudność w relacjach i komunikacji?
Wyzwaniem we współpracy jest fakt, że gdy zaczyna się interakcja, to zaczynają się też trudności - jak przekonać do swoich racji/ jak siebie przekonać do racji innych? Jak zareagować na rodzący się konflikt? Jak nie popaść w konflikt z innymi? Jak dyskutować w grupie, zespole roboczym...
Na te i inne pytania w sposób PRAKTYCZNY odpowiada to szkolenie. Dostarczamy narzędzi do radzenia sobie z wyzwaniami, które rodzą się we wzajemnej współpracy. Jednym słowem doprowadzamy do sytuacji, gdy współpraca zaczyna oznaczać już tylko jedno:
Współpraca...
To Efekt Synergii!
Cele szkolenia:
• Praktyczny trening umiejętności: doskonalenie umiejętności radzenia sobie z konfliktem, zarówno w sytuacji, gdy jesteśmy jedynie jego obserwatorem, jak i w tych, gdy stajemy się stroną konfliktu
• Poprawa codziennej komunikacji na linii przełożony-pracownik oraz pomiędzy współpracownikami w swoim dziale czy w zespole roboczym
• Doskonalenie umiejętności wywierania wpływu poprzez stosowną argumentację i perswazję
• Opanowanie technik asertywnego reagowania w tzw. sytuacjach „trudnych", związanych z presją czasu, nawarstwieniem zadań, „trudnymi" rozmówcami, odmową, stresem
• Wzmocnienie własnej motywacji oraz osobistej skuteczności
MODUŁ I: KOMUNIKACJA W ZESPOLE – EFEKTYWNE PRAKTYKI KOMUNIKACYJNE SPRZYJAJĄCE BUDOWANIU RELACJI
• Cechy efektywnego zespołu - czynniki zwiększające i zmniejszające spójność
• O barierach komunikacyjnych i mitach o komunikowaniu się
• „Język konfliktu" i „język kontaktu", czyli jak świadomie kreować nastawienie rozmówcy
• Komunikacja na forum grupy
• Syndrom „myślenia grupowego" i zasady efektywnej dyskusji grupowej
MODUŁ II: KONFLIKTY I NIEPOROZUMIENIA W ŚRODOWISKU PRACY I NIE TYLKO
• Przeciwdziałanie konfliktom. Czynniki generujące i eskalujące konflikt
• Fazy rozwoju konfliktu
• „Czapa" konfliktu, czyli jakich konfliktów nie można rozwiązać?
• Przydatne narzędzia komunikacyjne: komunikat JA, informacja zwrotna, dostrajanie sposobu przekazu
• Modele rozwiązywania konfliktów
• Ja jako strona konfliktu: ćwiczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu
• Ja jako bezstronne wsparcie dla innych/współpracowników/podwładnych w rozwiązywaniu konfliktu: ćwiczenie rozmowy facylitacyjno – mediacyjnej
MODUŁ III: SZTUKA PERSWAZJI I PRZEKONYWANIA - BUDOWANIE DOBREJ ARGUMENTACJI Z JEDNOCZESNYM UTRZYMYWANIEM RELACJI
• Schemat prowadzenia rozmowy o problemie - 3 kroki
• Sztuka perswazji, czyli etyczne techniki wywierania wpływu na ludzi
• Jak formułować prośby skutecznie?
MODUŁ IV: KOMUNIKACJA W SYTUACJACH TRUDNYCH I KRYZYSOWYCH
• Indywidualna asertywność – do czego mam prawo
• Prezentacja własnego zdania w sposób nieurażający rozmówcy
• Zasady wyrażania asertywnych opinii i reagowanie na krytykę
• Stawianie granic
MODUŁ V: AUTOMOTYWACJA, CZYLI JAK MOTYWOWAĆ SIEBIE - ELEMENTY NIEZBĘDNE DO EFEKTYWNEJ PRACY WŁASNEJ I WSPÓŁPRACY Z INNYMI
• Jak motywować samego siebie?
• „Mordercy zaangażowania", czyli jak nie demotywować siebie?
• 7 zasad skutecznego działania wg S. Covey'a
Metody pracy:
• Szkolenie ma charakter warsztatowy w otwartym klimacie z poczuciem humoru, z przewagą ćwiczeń interaktywnych, indywidualnych i grupowych, nakłaniających do refleksji oraz aktywnego udziału
• Trener pracuje na realnych sytuacjach z życia zawodowego w biznesie. Uczestnicy odnoszą się do własnych doświadczeń.
• Trener wykorzystuje nowoczesne metody szkoleniowe: ćwiczenia indywidualne i grupowe, analizy przypadków, symulacje - „role – play", oparte na odgrywaniu zaaranżowanych sytuacji biznesowych a następnie ich omawianiu, kwestionariusz dotyczący ról M. Balbina pełnionych w zespole, dyskusja moderowana przy wsparciu mediów flipchart, prezentacja multimedialna, mini wykład.
• Dodatkowo zaprezentowane będą urywki filmów, mające charakter inspiracji i pobudzenia do dyskusji
Szkolenia
Coaching
- On The Job Training
- Coaching sprzedażowy
- Executive coaching
- YouTube - Wojciech Grzybowski o Coachingu
- Coaching na prezent - Voucher - szczegóły pod numerem telefonu 501 104 426
Wojciech Grzybowski
kom. 502 304 567
Siedziba firmy:
ul. Imbirowa 13A
54-066 Wrocław
NIP: 6181595565
biuro@bt.edu.pl



