Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.
Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.
Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.
#zostańwdomu #szkoleniaonline
Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.
Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.
Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
Twój los zależy od Twoich nawyków.
Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.
Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.
W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.
Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.
Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.
Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.
Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.
Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.
Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.
Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.
Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.
Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.
Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.
Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.
Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.
Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.
W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.
Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.
Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.
Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.
Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.
Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.
Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.
Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.
Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.
Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.
Budowanie relacji i współpracy
Tytuł szkolenia: Budowanie relacji i współpracy
Czas realizacji: 16 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta, zarządu, personalny, produkcji
Szkolenie dla: handlowców, menadżerów, trenerów, finansistów
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces"
Henry Ford
Korzyści dla uczestników:
• Otrzymają przydatne schematy i modele rozmów (schemat rozwiązywania problemów, rozmowa o konflikcie, itp.) do wykorzystania w codziennej pracy
• Nauczą się stosowania różnych metod w rozwiązywaniu problemów i dochodzeniu do rozwiązań, a tym samym usprawnią współpracę
• Udoskonalą umiejętności komunikowania się w sposób nie tylko jasny, ale i sprzyjający budowaniu relacji; wyeliminują z codziennego słownictwa pewne określenia stwarzające barierę
• Uświadomią sobie, jak bardzo dobór słów wpływa na wzajemne relacje, może pomóc lub utrudnić spełnianie prośby, codzienną wymianę informacji czy przekonywanie
• Wzmocnią pozytywne relacje z innymi
Program:
1. Budowanie nastawienia na współpracę
• Kiedy ludzie chcą współpracować, a nie rywalizować?
• Skuteczna współpraca - warunki
• Techniki komunikacyjne ułatwiające współpracę
• Czynniki wzmacniające osobistą identyfikację z firmą
• Stymulowanie kooperacji w naszej firmie - praktyczne postulaty
2. Blaski i cienie pracy grupowej
• Syndrom myślenia grupowego - jak go uniknąć podczas pracy grupowej (symulacja)
• Techniki grupowego rozwiązywania problemów
• Schemat prowadzenia rozmowy o problemie - 3 kroki
• „Język korzyści" i inne techniki obrony własnych argumentów
• „Ludzka twarz", „szczepionka" i inne metody reagowania na obiekcje rozmówców
3. Konflikty i nieporozumienia w środowisku pracy
• Przeciwdziałanie konfliktom. Czynniki generujące i eskalujące konflikt
• „Czapa" konfliktu, czyli jakich konfliktów nie można rozwiązać?
• Przydatne narzędzia komunikacyjne: komunikat JA, informacja zwrotna, omijanie blokad komunikacyjnych, język „kontaktu", dostrajanie sposobu przekazu
• Modele rozwiązywania konfliktów
• Reagowanie na nadmierne emocje rozmówców
• Ja jako strona konfliktu: ćwiczenie umiejętności rozwiązywania konfliktu w oparciu o schemat rozmowy wg Gordona
• Ja jako bezstronne wsparcie dla innych/współpracowników w rozwiązywaniu konfliktu: model facylitacyjno- mediacyjny – ćwiczenie umiejętności
Przepływ informacji w zespole oraz między zespołami – efektywne praktyki komunikacyjne sprzyjające budowaniu relacji
O barierach komunikacyjnych i mitach o komunikowaniu się
„Język konfliktu" i „język kontaktu", czyli jak świadomie kreować nastawienie rozmówcy
• Jak formułować prośby skutecznie?
Metody
Ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia w grupach, symulacje rozmów (scenki w parach i grupowe) są dominującą metodą szkoleniową zapewniającą zaangażowanie uczestników, ułatwiającą zastosowanie w praktyce omawianych zagadnień
Podobnie wiele uwagi poświęcamy casom do analizy lub wykonania, związanych z rozwiązywaniem problemów
Kooperacyjna gra symulacyjna podsumowująca szkolenie - ostatnia część szkolenia (około 1,5 godziny) - stanowi podsumowanie i możliwość wykorzystania nabytych podczas szkolenia umiejętności. Uczestnicy podzieleni na kilka zespołów otrzymują zestaw materiałów zawierających różnorodne informacje, na podstawie których muszą zrealizować pewien cel. Aby go osiągnąć realizują kilka zadań angażujących ich umiejętności komunikacji i współpracy, zarówno indywidualne, jak i organizowania sprawnej komunikacji w zespole (pracują zarówno w przypisanych zespołach, jak i są „zmuszeni" komunikować się pomiędzy zespołami)
Szkolenia
Coaching
- On The Job Training
- Coaching sprzedażowy
- Executive coaching
- YouTube - Wojciech Grzybowski o Coachingu
- Coaching na prezent - Voucher - szczegóły pod numerem telefonu 501 104 426
Wojciech Grzybowski
kom. 502 304 567
Siedziba firmy:
ul. Imbirowa 13A
54-066 Wrocław
NIP: 6181595565
biuro@bt.edu.pl



