Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.
Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.
Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.
Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.
Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.
Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.
Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.
Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.
Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.
Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.
Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.
Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.
Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.
Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.
Twój los zależy od Twoich nawyków.
Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.
Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.
W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.
Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.
Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.
Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.
Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.
#zostańwdomu #szkoleniaonline
Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.
Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.
Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.
Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.
Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.
Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.
Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.
Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!
Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.
Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.
Asertywność w kontaktach biznesowych
Tytuł szkolenia: Asertywność w kontaktach biznesowym
Czas realizacji: 16 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta, zarządu, personalny, produkcji
Szkolenie dla: handlowców, menadżerów, trenerów, finansistów
O sztuce asertywnego myślenia i reagowania w biznesie
Nie osiągniemy sukcesu na tle innych ludzi, jeśli nie zapłacimy najpierw ceny zwycięstwa nad sobą"
Steven R. Covey
Założenia szkolenia:
W obecnych czasach dynamicznych zmian, wysokiej konkurencyjności i presji otoczenia wzrasta potrzeba Rozwoju Osobistego. Asertywność należy do jednego z kluczowych obszarów i nie jest wyłącznie umiejętnością ani zbiorem zachowań w określonych sytuacjach. To szczególnie postawa i charakterystyczny sposób myślenia o sobie i innych, opierająca się na poszanowaniu praw osobistych i ludzi, z którymi przychodzi nam robić biznes. Proponujemy Państwu warsztat, który rozwija osobowość, kształtuje nawyki asertywnego myślenia, a następnie modeluje właściwe zachowania wspierające współpracę z klientami, przełożonymi, podwładnymi jak również w kontaktach z kolegami w pracy. Na szkoleniu uczestnicy będą trenować własny styl komunikowania się w określonych, szczególnie trudnych sytuacjach zawodowych.
Cele szkolenia:
• budowanie asertywnej postawy w kontaktach biznesowych szef, pracownik, klient, partner
• poszerzenie wiedzy o asertywności
• poznanie wzorców zachowań w sytuacjach szczególnych dla świata biznesu
• rozwijanie umiejętności asertywnej obrony, wyrażania i przyjmowania zarzutów i krytyki oraz asertywnego odmawiania
Korzyści dla uczestników:
• Dzięki szkoleniu uczestnicy będą rozpoznawać i wybierać asertywne wzorce reagowania w trudnych sytuacjach biznesowych.
• Po szkoleniu uczestnikowi łatwiej będzie wyrażać swoje emocje, opinie, interesy i oczekiwania względem szefa, pracownika i klienta.
• Uczestnik uniknie swojej bezradności w sytuacji ataku personalnego, skargi, zarzutów i krytyki.
• Szkolenie sprawi, że uczestnik wyjdzie pewniejszy siebie i będzie potrafił chronić swoje granice w sytuacjach agresji słownej
• Warsztat szkoleniowy pozwoli lepiej dbać o relacje mimo odmawiania, usługiwania i nie ulegania presji.
Program:
1. Moje doświadczenie z asertywnością:
• omówienie celów i programu szkolenia
• omówienie oczekiwań uczestników
• budowanie wspólnego warsztatu pracy
• określenie na ile czuje się osobą asertywną
2. Asertywność od początku:
• Postaw i osobiste przekonania o sobie i innych
• Prawa asertywności wzmacniające myślenie o sobie
• Podstawowe zasad, reguły, wartości i doświadczeń w sytuacjach wymagających asertywności
3. Obrona wobec presji i agresji słownej:
• Określanie własnych granic: wybór asertywnego zachowania wobec rozmówcy
• komunikat typu „Ja" i „Ty" - informacja zwrotna w stylu asertywnym
• 3 kluczowe techniki „FUCO", „ZEEP" i „UF"
• technika „ZDARTEJ PŁYTY"
4. Reagowanie na zarzuty i krytykę:
• Trening radzenia sobie z zarzutami i krytyką: oddzielanie faktów od opinii
• Reagowanie na krytykę słuszną / niesłuszną,
• Model FUO + 2K w sytuacjach wyrażania i odbioru krytyki
5. Asertywna odmowa:
• Z czym jest nam trudno przy odmawianiu.
• Radzenie sobie z presją czasu: „7 ZASAD ŻABY"
• Modele asertywnej odmowy
• Działania wzmacniające relacje: BANK RELACJI
Metody
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe
• Gry symulacyjne
• Scenki
• Dyskusje i omówienia
• Miniwykład
• Analiza doświadczenia
• Wykład interaktywny
Metody pracy:
• Szkolenie ma charakter warsztatowy w otwartym klimacie z poczuciem humoru, z przewagą ćwiczeń interaktywnych, indywidualnych i grupowych, nakłaniających do refleksji oraz aktywnego udziału
• Trener pracuje na realnych sytuacjach w biznesie. Uczestnicy odnoszą się do własnych doświadczeń.
• Trener wykorzystuje nowoczesne metody szkoleniowe: ćwiczenia indywidualne i grupowe, analizy przypadków, symulacje - „role – play", oparte na odgrywaniu zaaranżowanych sytuacji menadżerskich, handlowych oraz zawodowych z miejsca pracy a następnie ich omawianiu, uczestnicy wypełniają min. kwestionariusz dotyczące stylów komunikacji asertywnej, dyskusja moderowana przy wsparciu mediów flipchart, prezentacja multimedialna, mini wykład.
• Dodatkowo zaprezentowane będą urywki filmów, mające charakter inspiracji i pobudzenia do dyskusji
Autor: Wojciech Grzybowski
Szkolenia
Coaching
- On The Job Training
- Coaching sprzedażowy
- Executive coaching
- YouTube - Wojciech Grzybowski o Coachingu
- Coaching na prezent - Voucher - szczegóły pod numerem telefonu 501 104 426
Wojciech Grzybowski
kom. 502 304 567
Siedziba firmy:
ul. Imbirowa 13A
54-066 Wrocław
NIP: 6181595565
biuro@bt.edu.pl



