Największym błędem, jaki możemy kiedykolwiek popełnić w życiu jest myślenie, że pracujemy dla kogokolwiek innego niż dla siebie.
Będziecie biedni tylko wtedy, gdy poddacie się. Najważniejszą rzeczą jest to, że coś zrobiliście.
Najpierw postaraj się być wartościowym człowiekiem. Sukces nadejdzie sam.
Sukces odniesiesz tylko wtedy, gdy sam poszukasz okoliczności, jakie ci odpowiadają; Jeśli nie zdołasz ich znaleźć, stwórz je sobie.
Aby więcej zarabiać musisz się więcej nauczyć.
Wykorzystaj czas na doskonalenie się poprzez czytanie dzieł innych ludzi, aby łatwo osiągnąć to, na co oni ciężko pracowali.
Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się.
Powtórzyć sukces jest jeszcze trudniej niż odnieść go po raz pierwszy.
Najlepszy sposób na osiągnięcie sukcesu to postępować według rad, które dajemy innym.
Sztuka życia polega na tym, by cieszyć się małym, a wytrzymywać najgorsze.
Ludzie są dokładnie tak szczęśliwi, jak myślą, że są.
Najpewniejszym sposobem na uniknięcie porażki jest determinacja, by osiągnąć sukces.
#zostańwdomu #szkoleniaonline
Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
Liczy się nie to, co masz, ale co robisz z tym, co masz.
Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
W konfrontacji strumienia ze skałą, strumień zawsze wygrywa - nie przez swoją siłę, ale przez wytrwałość.
W każdej firmie jest miejsce dla kogoś, kto ma wyraźny plan działania, który przyniesie jej korzyść.
Puste kieszenie nigdy nie powstrzymały nikogo przed podjęciem działania. Mogą to zrobić tylko puste głowy i puste serca.
Doświadczenie jest czymś, co dostajesz, kiedy nie dostajesz tego, czego chcesz.
Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek.
Sukces jest czymś, co przyciągasz poprzez to, kim się stajesz.
Większość nieszczęść jest rezultatem niewłaściwego wykorzystania czasu.
Poddający się – nigdy nie wygrywa, a wygrywający – nigdy się nie poddaje.
Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
Bez Twojego pozwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.
Twoje życie staje się lepsze tylko kiedy Ty stajesz się lepszym.
Żadne zadanie nie jest szczególnie trudne, jeśli podzielisz je na mniejsze podzadania.
Poświęcaj tyle czasu na ulepszanie siebie, byś nie miał go na krytykę innych.
Sukcesy w życiu, jeśli w ogóle stają się naszym udziałem, przychodzą pomimo naszych lęków i obaw, a nie dzięki nim.
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma szansę zostać tym, kim zechce.
Twoje dochody mogą urosnąć tylko tyle, ile ty!
Sukces polega na tym, że zdobywa się to, co się chciało. Szczęście polega na tym, że podoba się to co się ma.
Musimy żeglować czasem z wiatrem, czasem pod wiatr, ale żeglować, nie dryfować ani stawać na kotwicy.
Sukces jest stopniowym osiąganiem wcześniej określonego i zaplanowanego, wartościowego celu.
Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz.
Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy.
Jeśli chcesz zmienić owoce, musisz najpierw zmienić korzenie. Jeśli chcesz zmienić to, co widać, musisz najpierw zmienić to, czego nie widać.
Sukces nigdy nie jest efektem słomianego zapału" — tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień.
Konwencjonalny pogląd jest po to, by ochronić nas od bolesnej pracy zwanej myśleniem.
Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.
Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach.
Twój los zależy od Twoich nawyków.
Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Nie można się wznieść powyżej swoich sukcesów ani upaść niżej.
Jeśli twoja motywacja, żeby zdobyć pieniądze lub odnieść sukces, wynika z niekorzystnego dla ciebie źródła, takiego jak lęk, złość czy potrzeba sprawdzenia się, pieniądze nigdy nie przyniosą ci szczęścia.
Twój charakter jest twoim najważniejszym atutem, dlatego powinieneś nad sobą pracować przez całe życie.
Techniki sprzedaży
Tytuł szkolenia: Techniki sprzedaży- efektywny proces sprzedaży doradczej
Czas realizacji: 16 h dydaktycznych
Szkolenie dla działów: sprzedaży, obsługi klienta
Szkolenie dla: handlowców, menadżerów
„Prawdziwą sztuką sprzedaży jest udzielać klientom odpowiedzi na pytania, których wcale nie zadali"
(Maciej Kielan)
Celem szkolenia jest przeanalizowanie procesu sprzedaży oraz pogłębienie wiedzy z zakresy technik efektywnej sprzedaży.
Dzięki przekazanej wiedzy oraz warsztatowej formie szkolenia uczestnicy, którzy wezmą w nim udział:
• rozwiną umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb.
• udoskonalą zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej.
• poznają techniki profesjonalnej prezentacji handlowej.
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli jak:
• przeprowadzić Klienta przez kolejne etapy procesu sprzedaży,
• uzyskać informacje istotne ze względu na wynik sprzedaży,
• zadawać trafne pytania na każdym etapie procesu sprzedaży,
• tworzyć skuteczne argumenty sprzedażowe,
• prezentować ofertę językiem korzyści,
• sprawnie radzić sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta,
• skutecznie zamykać proces sprzedaż i pozyskiwać kolejnych Klientów
1. Nawiązanie kontaktu z Klientem i zdobywanie zaufania Klienta - elementy budowania trwałych i dobrych relacji z Klientem, tworzące fundament końcowego porozumienia.
• Elementy wpływające na budowanie dobrych relacji
• Pierwsze wrażenie czyli dokonywanie podświadomej pierwszej oceny
• Komunikacja niewerbalna czyli co mówi nasze ciało
• Wykorzystanie elementów ułatwiających budowanie dobrej relacji i prowadzenie rozmowy handlowej.
2. Analiza potrzeb klienta – droga do szybkiego zamknięcia sprzedaży.
• Badanie obecnej sytuacji Klienta
• Rzeczywiste potrzeby a potrzeby emocjonalne Klienta – rozpoznawanie powodów zakupu
• Sztuka zadawania właściwych pytań.
• Umiejętność aktywnego słuchania.
• Parafrazowanie wypowiedzi Klienta.
3. Prezentacja oferty.
• Modele argumentacji ułatwiające prowadzenie prezentacji handlowej i radzenia sobie z wątpliwościami lub zastrzeżeniami Klienta
• Język korzyści w prezentacji oferty – jak sprzedawać korzyści a nie właściwości produktu
• Dobór korzyści do określonego typu klienta - odpowiedź na oczekiwania
4. Radzenie sobie z obiekcjami Klienta.
• Obiekcje Klienta – czy należy się ich bać?
• Modele radzenia sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami Klienta.
5. Kluczowe strategie i techniki zamykania sprzedaży, gwarantujące udane zakończenie transakcji.
• Przygotowanie Klienta do podjęcia decyzji na tak.
• Sondowanie opinii Klienta i zamknięcia podsumowujące w procesie prezentacji.
• Zamknięcia próbne badające gotowość Klienta do zakupu.
• Siedem praktycznych technik zamykania sprzedaży.
Autor: Beata Bocian
Szkolenia
Coaching
- On The Job Training
- Coaching sprzedażowy
- Executive coaching
- YouTube - Wojciech Grzybowski o Coachingu
- Coaching na prezent - Voucher - szczegóły pod numerem telefonu 501 104 426
Wojciech Grzybowski
kom. 502 304 567
Siedziba firmy:
ul. Imbirowa 13A
54-066 Wrocław
NIP: 6181595565
biuro@bt.edu.pl



